Hey, vilniečiai ir ne tik! Jei nuolat galvoje kirba klausimai „Kas vyksta Vilniuje?“ ar „Kokie Renginiai Vilniuje šiandiena, o gal rytoj?“, tuomet esate būtent ten, kur reikia – šioje svetainėje rasite išsamią informaciją apie Vilniuje ir Vilniaus rajone artimiausiu metu įvyksiančius renginius.   


Renginys įvykęs

LiMA DAY Lietuva'20. Co-Create

COVID – 19 pandemija suteikė unikalią galimybę ne tik pasitikrinti suvokimą apie vartotoją, iš naujo pasižiūrėti į organizacijos kuriamą vertę, vidinius procesus, bet ir atsinaujinti, perkurti marketingo sprendimus: nuo produkto kūrimo, klientų aptarnavimo iki komunikacijos, reklamos.

Šiuo metu net 58 % didžiausių verslų Europoje vykdo pilotinius bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) projektus siekdami inovatyvių sprendimų.

Pasitelkus bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) požiūrį organizacijos galima atrasti tiksliau atitinkančius vartotojų poreikius sprendimus, naujas rinkos galimybes, skatinti prekės ženklo kūrimą naujomis kryptimis arba įsitvirtinti visiškai naujoje srityje.

Šiais metais konferencijoje LiMA DAY LIETUVA’20 dalyvius kviečiame pasisemti įkvėpimo rasti co-create sprendimus savo organizacijai!

Gruodžio 9 d. visos dienos online konferencijoje „LiMA DAY LIETUVA'20: CO – CREATE", Jūsų laukia net 14 pranešimų  apie naujausias marketingo tendencijas ir bendros vertės kūrimo sprendimus:

  • Bendras jausmo kūrimas ateities tikrovei (anglų k.) – futuristė Kristina Dryža (AUSTRALIJA)
  • Galimybių kūrimas postpandeminiame pasaulyje (anglų k.) - verslininkas, inovatorius, technologijų profesorius, bestselerio autorius Jay Samit (JAV)
  • Aibė būdų kurti komunikaciją kartu -  CAPTION, VENUDU.LT vadovas Karolis Rimkus
  • Tikra meilė iš išskaičiavimo - CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Rūta Gaudiešienė
  • Ekrano dieta ir jos potencialas komunikacijoje - CHOCO AGENCY partneris Tomas Nemura
  • Kodėl klientas yra kaip Dievas? - DEAL ON WHEELS, įkūrėjas ir direktorius Laurynas Boguševičius
  • Minios įkvėptos verslo strategijos (anglų k.) - HEROX galimybių viceprezidentė, personalo vadovė Kal K. Sahota (KANADA)
  • Edutainment. Misija įmanoma - NORD PLAY vadovas, prodiuseris Laurynas Šeškus
  • Ko reikia, kad co-creation pasisektų? - DSTN-VENTURES direktorė, buvusi LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė Daiva Staneikaitė – Naldal (DANIJA)
  • Co-creating Lithuania - SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris, prekės ženklų strategas Gediminas Užkuraitis
  • Kurti gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių: kartu - IKEA marketingo vadovė Baltijos šalims Kristina Mažeikytė
  • Kai 10 000 žmonių sutaria dėl nesutariamų dalykų - CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Jonas Liugaila
  • FROM BREAKDOWNS TO BREAKTHROUGHS: Kaip išnaudoti co-creation potencialą COVID-19 kontekste? - skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, tyrėja, socialinių mokslų daktarė Monika Mačiulienė
  • Klientų įtraukimo gidas: spąstai ir galimybės - SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas Andrius Grigorjevas

 

Šiais metais LiMA DAY LIETUVA'20 sudarys 3 dalys: 

  • Gruodžio 9 d. visos dienos online konferencija „LiMA DAY LIETUVA'20: CO – CREATE", kurioje – daugiau nei 12 Lietuvos ir užsienio pranešėjų, interaktyvus dalyvių įtraukimas ir daugiau nei 300 min. turinio apie naujausias marketingo tendencijas ir bendros vertės kūrimo sprendimus;
  • Gruodžio 14 d. MASTERCLASS sesija „Bendros vertės kūrimas su vartotojais: galimybės ir iššūkiai". Sesiją ves DSTN-VENTURES direktorė, buvusi ilgametė LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė Daiva Staneikaitė – Naldal;
  • Sausio 14 d. MASTERCLASS sesija „Inovacijų kūrimo sesija: ateities tendencijų scenarijai". Sesiją ves inovacijų laboratorijos FUTURE LEADERSHIP įkūrėja ir vadovaujanti partnerė Justina Klyvienė;
  • Visi konferencijos dalyviai gaus el. leidinį apie pagrindinius bendros vertės kūrimo principus „LiMA DAY Co-creation Guide".